Przedstawiać tej formy chyba nie ma sensu. Jest równie popularna jak wyszukiwarka, która ją udostępniła: Google. Kampaniami linków sponsorowanych zajmujemy się od 4 lat. Wiemy jak profesjonalnie przygotować, zarządzać, optymalizować kampanię. Jak obniżać koszty kliknięć i precyzyjnie trafiać do klientów. Raportujemy po 30 dniach.
Efekty: niezwykle tanie pozyskanie potencjalnego klienta. Średnio między 0,50-1,00 PLN netto.
Facebook. Goldenline. Fotka. Nasza Klasa. Filmweb. To serwisy społecznościowe. Są miejscem spotkań, wymiany poglądów, skupiają znajomych. Banał? Tak, ale w tym banale leży marketingowa siła. Szybkość rozprzestrzeniania się informacji, opinii, rekomendacji w tych kanałach jest niewiarygodna.
W social media budujemy reputację, tworzymy miejsca dla działań ambasadorów marki, ale nie gwiazd czy sławnych ludzi, ale zwykłych konsumentów, którzy chętnie, jeśli uważają produkt za dobry podzielą się tą opinią ze znajomymi. A im najbardziej ufają inni konsumenci.
Efekty: pozytywny wizerunek, zwiększenie lojalności, zwiększenie świadomości istnienia produktów, firm na rynku.
Szeptać. Rekomendować. Wzniecać zainteresowanie. Tworzyć "sensacje", ale w dobrym tego słowa znaczeniu. Zmieniać formułę "nieważne co, byle mówili" na formułę "ważne że mówią, jeszcze ważniejsze, że dobrze".
Internet jest zbudowany na dzieleniu się. W sensie psychologicznym opiera się na wzajemnym zaufaniu internautów. Gdy treść jest wystarczająco interesująca, intrygująca, humorystyczna, czy szokująca userzy sami zaczynają się nią dzielić. Wzniecanie takich podniet to zadanie trudne, wymagające doświadczenia, sprytu i umiejętności balansowania.
"Marketingowy gwar" to stymulowanie do myślenia, rozmów, działania, rekomendacji.
Efekty: Stworzenie pozytywnej atmosfery i podsycanie zainteresowania ofertą firmy.
Dostarczanie presspacków, redagowanie newsów, artykułów, materiałów informacyjnych oraz kolportowanie ich do adekwatnych mediów internetowych to działania zbliżone do funkcjonowania działów kontaktu z mediami.
Wiemy jak konstruować takie komunikaty, znamy media, charakterystyki ich czytelników i użytkowników, ich popularność. Potrzeby dziennikarzy doskonale rozumiemy. Ułatwienie ich pracy zwiększa szansę na publikację treści. Niezbeędne doświadczenie zdecydowanie upraszcza wspołpracę na linii firma - dziennikarz. Należy dodatkowo mieć świadomosść, że redakcja materiałów adresowanych do mediów rzaądzi się swoimi prawami, a teksty muszą być poprawnie sformatowane, napisane językiem prostym, ale intrygującym.
Efekty: "rozpylanie" informacji w mediach. Podnoszenie prestiżu, wiarygodności i dotarcie z komunikatem do szerokiego audytorium.