Zapewne kojarzycie Państwo odgłos lwa wytwórni Metro Goldwyn Mayer. Wszyscy to znamy. To właśnie przykład audio logo. Jeszcze dość mało wyrafinowany, ale na pewno prekursorski. Zapadać w pamięć konsumenta można przynajmniej na kilka sposobów. Słowami, obrazem, dźwiękiem. Język oddziałuje na emocje i trafia do rozumu. Grafika zazwyczaj ma na celu wywołanie emocji. Podobnie rzecz się ma z dźwiękami, melodiami. Kondominium grafiki i dźwięków to najpotężniejszy oręż w walce o uwagę przyszłego klienta.
Identyfikować poprzez dźwięk, melodię, rytm... oto najważniejsze zadanie audio logo. Zapewnić rozpoznawalność, uruchamiać skojarzenia, budzić pozytywne uczucia, warunkować pozytywny nastrój. Takie też audio logo przygotujemy dla Państwa.
Efekty: Gdy lew się odzywa, gdy dochodzi dźwięk hejnału, gdy... Państwa klienci w lot poznają o kogo chodzi!